Hejsan :D

Halloj alla :D
Förlåt för dålig uppdatering.
Har inte haft tid.
NEJ MEN OJOJ HÄR LJUGER MAN.
jag har inte orkat.
DET ÄR FAKTISKT SANNING! (a)
Snart måste jag gå, för jag måste städa! Min bror fyller år imorgon & vi ska ha gäster. Så då måste mitt rum vara städat, & AT THE MOMENT ser det inte speciellt bra ut.

Jag & Angelica är failade.
Bara så ni vet.
& anledningen är för att vi bara är det.

Vi hade matte prov idag.
JOBBIGTJOBBIGTJOBBIGT!
det var en uppgift där man skulle välja vilket tal som inte hörde ihop med dom andra, talen va typ; 14 25 35 56 77
Sen skulle man också skriva VARFÖR.
mitt svar va; Talet 14 ska inte vara där, för jag vill inte ha det där.
Man får väl rätt för det?
Det är liksom inte mitt fel att jag är lite halvkorkad?

Jag är kär.
I två killar.
..... & ..... <3
Oändlös kärlek.
Eller vadfan det nu betyder xD
Är inte det typ när kärlek inte kommer försvinna or something?
SNÄLLA UPPLYS MIG. JAG ÄR HALVKORKAD!
& nej, jag är faktiskt inte blond Oo

VAD TYCKER NI OM MIN HEADER?!
gjorde den på 5 minuter samtidigt som becca satt bredvid och snackade med mig.
är jag bäst elr är jag bäst?
okej, den är inte speciellt fin.
men KYSS PÅ DEN :*

Nej, nu ska jag gå :D
Ha det bra & så får ni en bild :D
Hejdå! <3



ååh, jag älskar den människan! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0