Becca THA Engman <3

Vaknade bredvid Becca :D
Nu lyssnar vi på musik & våra planer för idag är att först åka till toppen, sen äta hemma hos mig sen ska vi får se om något kul händer imorn ;D
Jag & Becca har liksom bråkat med några människor.
Okej, Elin Fasth är många människor :$
Nej, nu ska jag vara snäll (a)
Fast jag kan inte vara snäll Oo

Jag bråkade med Filip igår :(
LITE roligt var det kanske nu i eftertanke men.... jag vill inte bråka med honom :$

Jag har på mig min kusins tröja.
STOLT :K
HAHA.
sån tönt jag är (h)

Elin kallade mig hora igår.
Patetisk jävel :$
Juste, jag skulle vara snäll (i)
Elin är en onormal hagga.
LITE snällare va det väl? Oo xD
Men vi ska typ gå nu xD

HEJDÅ.



mina skor är mitt liv. jag älskar dom & ja. PUSSKYSS PÅ DEM <3

Kommentarer
Postat av: BBBBBBBECCA DU ÄLSKAR :K <3

svar: HAHAHAHAHHAHA. jaa, så lite random. det med våldtäktsaken xD

och jag vet att mitt inlägg va bäst :V (a) <3

2009-05-26 @ 19:47:34
URL: http://engmaaanh.blogg.se/
Postat av: vemtrordu?

eh, tja. Har hittat till din blogg.. Du ba '' wtf, inte han!'' ._.

menmen.. ja, det var allt jag ville säga (a)

<3

2009-05-31 @ 21:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0