Jag vet att ni älskar mig, jag ser det på er :'>

Heysan :D
Det var längesen (a)
Well jag kan väl gå direkt på sak.
Vi har studiedag imorn :'>
Såå, vi är bäst (a) :K

Jag vet ens inte vad jag ska göra, förutom att städa, men det tar ju ungefär 1 timme (a)
Jag kanskekanskekanske kan va med den störda Elinor (a)
Bästa friends foralltid (a)

Från och med nu gillar ni min svenskengelska.
'Myes?

Nu kan ni ju få uppdateringar om vad jag har hållt på med den här vecka :D



Måndag: Skolaskolaskola! Sen hem, satt vid datan, åt och lite sånt smått (a)
Tisdag: Skolaskolaskola! Sen hem, satt vid datan, åt och lite sånt smått (a)
Onsdag (idag): Skolaskolaskola! Sen hem, satt vid datan, åt &  var med Angelica :D

Yäy! Intressant! (y)

Angelica - Elin - Stillinmotion.
Älsk på oss :* <3

Hey dudes, vet ni vad? ^^
Jag har två KK's och två pojkvänner :D
KK = Angelica & Joakim
Pojkvän = Damien & Angelica
Vi älskar dom människorna.
Utan gaylordia (a)
Heheh, ond jag blev då (6)

Bara för att jag är såååå intressan, kan ni få några bilder :D



Jag vet att ni älskar mig och Elinor, jag ser det på er :'>



Ni älskar mig och Angelica :'> Bara för att vi är supersnygga :'> Angelica tha emo & Elin tha normalgångna! :D



Ni älskar mig, det är bara till att erkänna :'>



Ni älskar oss :'>

NU ska jag gå (a)
Hejdå! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0