8D

Heey =)
Idag vare samma gamla sak igen -.-
Vaknade, klädde på mig, åt frukost sen stack jag till skolan.

Och jaa, jag har äntligen kommit på varför jag inte gillar vissa personer.
Vissa personer som alltid ska kommentera och alltid ska lägga sig i.

Jag vet att jag inte är perfekt. Men varför ska alla komma och påminna mig hela tiden? Ja, jag har kanske mjukisbyxor ofta, men det är jag. Det är Elin. Utan mjukisbyxor finns det ingen Elin. Mjukisbyxor = Elin. Och nej det är inte så att jag inte har några andra kläder, för jag har massor! Men det är bara att jag trivs i mjukisbyxor, och har någon ett problem med det får dom väl antingen komma till mig med det, eller skita i det. Men det lågaste ni kan göra är att prata skit. För jag ser när någon pratar skit om mig, eller om dom har pratar skit om mig. För människor är sååå öppna. En enda liten sak kan göra så jag ramlar ner i "udda högen". Men jag bryr mig inte. För jag är udda och jag är stolt över det. Jag är inte trådsmal, men det är jag stolt över. Jag har inte dom senaste märkena eller har jeans på mig i skolan, men det är jag stolt över. För det finns alltid någon i en skola som är udda, och jag råkar bara vara just den personen. Och visst det är måånga andra som oxå är udda, men varför är alla då på mig? Och ger mig jobbiga blickar? Visst, jag har ibland ett skosnöre runt mitt huvud, eller skärp med mjukisbyxor. Men låt mig! Det är JAG som behöver få alla blickar, det är inte ni. Och ni tar ju inte ens er tid att lära känna mig. Men jag är faktiskt stolt över mig själv. Som har stått ut så många år. Jag är stolt över att jag fortfarande lever, och att jag fortfarande kämpar för att få liiiiite rättvisa i vår skola.


Men nu ska jag gå, prov imorn, så jag måstemåstemåstemåste plugga! ;D
Hejdå! <3



Kärlek till bästa <3

Kommentarer
Postat av: Josefina

fiin header:)

2009-03-07 @ 21:25:55
URL: http://josefinastee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0