elin kung (hh'

Typ hej? (:

Idag var en bra dag (Y)
Ni kan få höra en liten sammanfattning av dom här två dagarna xD

Min kusin fick körkort ( HAR BESTÄMT ATT HON SKA KÖRA MIG TILL SKOLAN :D xD )
Malin har fått PMS.
Elin Faaaaasth är ett sär men ganska normal när hon vill O_O <3
Twin har gått och blivit total galen O_O <3
Min syster ska vara med i tidningen Oo
One tree hill är min nya drog :') <3
Jag såg UNGEFÄR felix i cam i måndags (det var typ på natten från söndagen till måndagen ;D)
Kom på att felix är underbart söt :') <3

JA. ganska mkt för att bara vara två dagar? (a) <3

Men ska gå nu :D
Hejdå (a) <3



Min tvilling är fan bäst. Jag älskar henne <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0