Hey :K <3

Hejsan (aa)
JAG HAR INTE SKRIVIT PÅ ETTTTTTT TAG (aa)
I know :K
Men jag kan ju ta en liten sammanfattning av dom här dagarna som har gått denna veckan (aa)

Måndag: Bråkade med Joakim, och han fick Elliott och Pamella på sin sida, så jag blev ovän med dom oxå -.-

Tisdag: TH träffen blev inte av för mig och Becca, för när vi skulle hitta Joakim, Elliott och Pamella så sa dom att dom inte ville träffa Becca och mig, så då gick Angelica och Julia för att hitta dom, så gick jag och Becca in på H&M, men sen när vi kom ut, kollade dom på oss och sen började dom gå ifrån oss.... Så jag och Becca gick runt i affärer och SHOPPADE :K
Jag hade bara 168 kronor, men jaja (aa)
Sen bussresan hem var gratis för den apparaten där framme funkade inte (aa) :K xD

Idag (onsdag) : Haft otroligt roligt med Becca idag, jag fick skälla på hennes lillebror :K YÄÄH (aa)
Hahahahha xD



Såja :K
Hoppas ni har haft en bättre början på er vecka (aa) xD



Imorgon ska mamma till frisören och sen ska hon till sjukhuset, men hon ska lämna Ida vid vår moster och morbror.
Och jag ska vara hemma för att städa :K
Ni får GÄRNA störa :K hihi := (a)

Men nu ska jag gå :K
Hejdå! <3

Kommentarer
Postat av: Carro

nej, alltså det är Taylor på första bilden och Jackson på andra..tog inte med en bild på Rob, har lagt upp tillräckligt många XD och alla vet väl hur han ser ut..

2009-02-28 @ 18:30:57
URL: http://flyingcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0